دکوراسیون

طراحی داخلی ساختمان مدرن

طراحی داخلی

طراحی داخلی ساختمان مدرن علمی است. که نیاز به شناخت کامل روانشناسی محیط و علاوه بر تکنیک های طراحی باید به ارگونومی، نورپردازی، رنگ و علم متریال نیز تسلط داشت. زیرا موارد ذکر شده وسیله بیان طراح داخلی است. آنچه طراحی داخلی را از معماری متمایز می کند طول عمر آن است. (تغییر طراحی داخلی متناسب با روحیه ساکنین یا ایجاد تنوع در زندگی روزمره و…)

 

ساختمان مدرن

طراحی داخلی

طراحی داخلی فرآیندی برای شکل دادن به فضای داخلی از طریق طراحی کف، سقف و دیوارها است. در واقع طراحی داخلی بسیار وابسته به فعالیت انسان است. و می توان آن را هنر و علم درک رفتار انسان تعریف کرد.

در واقع، طراحی داخلی کاربردی ترین هنری است که وجود دارد، زیرا برخلاف یک نقاش، هدف او خلق یک اثر هنری صرفاً زیبا نیست. یا مانند یک صنعتگر هدفش این نیست که یک محصول کاربردی باشد. بلکه می تواند حساس تر باشد؛ فرآیندی که از معماری شروع می شود و به دکوراسیون داخلی ختم می شود. طراحی داخلی اگر به صورت پیشرفته انجام شود جنبه های مختلفی دارد. از جمله: گسترش و وسعت فکر، برنامه ریزی، اختراع و ظهور، بررسی و رسیدگی، نگرش عمومی و ارتباط با مالک. و پروژه است.

طراحی داخلی

انواع سبک های دکوراسیون داخلی

1. دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

2. دکوراسیون داخلی به سبک مینیمالیسم

3. سبک اسکاندیناوی

4. سبک بوهمی

5. سبک دکوراسیون مدرن

 

دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

مدرن یک کلمه لاتین است. که می توانیم معادل فارسی آن ، از کلمه ای مانند جدید نشعت گرفته است. با در نظر گرفتن معادل فارسی کلمه مدرن می توان نتیجه گرفت که هر چیزی که اخیرا مد شده است. را می توان با نام مدرن استفاده کرد. مدرن از نظر لغوی به معنای استفاده از ابزار و وسایل تازه اختراع شده است. که به معنای مدرن است. در نتیجه کلمه مدرن بسیار گسترده است. و در دکوراسیون داخلی به عنوان یک مکان استفاده می شود. با خطوط تمیز و صاف، یک پالت رنگی ساده به همراه تجهیزاتی گفته می شود که از موادی مانند فولاد، شیشه و فلز استفاده می کنند.

دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

دکوراسیون داخلی به سبک مینیمالیسم

کلمه مینیمال یک کلمه لاتین است. به همین دلیل، سادگی بخشی از شهرت مینیمالیست هاست. محبوب ترین سبک در بین انواع سبک های دکوراسیون داخلی سبک مینیمال است. این سبک ساده تر از سبک مدرن است. . در سبک مینیمال، اکسسوری های موجود پر زرق و برق نیستند. و پالت های خنثی و رنگی استفاده شده معمولا خنثی هستند.

دکوراسیون داخلی به سبک مینیمالیسم

سبک اسکاندیناوی

در بین تمامی سبک های دکوراسیون داخلی دنیا، سبک هایی وجود دارند. که مورد توجه ویژه قرار می گیرند. و روز به روز استفاده از آنها بیشتر می شود. یعنی یکی از این سبک ها دکوراسیون به سبک اسکاندیناویایی است.

دکوراسیون اسکاندیناوی در ابتدای قرن بیستم ایجاد شد. و روز به روز رشد کرد و به شهرت قابل توجهی رسید که به دلیل استفاده از سادگی و کاربردی بودن آن است.

سبک اسکاندیناوی

سبک بوهمی

سبکی که مردم در آن خانه را با فرهنگ خاص خود طراحی می کنند، دکوراسیون بوهمی است.

این سبک طرفداران زیادی دارد و یکی از محبوب ترین سبک ها در دکوراسیون داخلی می باشد. سبک بوهمی بر خلاف سایر سبک های دکوراسیون داخلی از رنگ های متنوع در طراحی دکوراسیون استفاده می کند و فضایی دلنشین و جذاب را ایجاد می کند.

سبک کولی نام دیگر سبک بوهمی است. این سبک به معنای نادیده گرفتن آداب و رسوم نیست، بلکه این سبک دقیقا مطابق سلیقه شماست و می تواند انواع رنگ ها و طرح ها را داشته باشد.

 

سبک بوهمی

سبک دکوراسیون امروزی

دکوراسیون امروزی در معماری به معنای واقعی کلمه همان چیزی است که اتفاق می افتد. این امر پویایی این سبک را نشان می دهد و باعث می شود که متوجه شویم تغییرات گسترده ای در این زمینه وجود دارد.

دو سبک که شبیه یکدیگر هستند و اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند، سبک مدرن و سبک دکوراسیون معاصر هستند، اما این دو سبک متفاوت هستند.

بازار صنعت ساختمان فتوحی انواع متریال مصرفی برای داشتن یک دکوراسیون داخلی دلخواه و مورد سلیقه شما را دارد. فقط کافی است به سایت بازار صنعت ساختمان فتوحی مراجعه یا با شماره 02634115 تماس حاصل فرمایید.

آدرس ما : کمالشهر ، بلوار پیام ، خیابان میثم 2 ، بازار صنعت ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید