مقالات

9 اشتباه در بازسازی آشپزخانه

کابینت شیشه ای

برنامه ریزی برای بازسازی آشپزخانه ؟ قبل از اینکه به بازسازی بپردازید، این نکات را در نظر بگیرید تا روند کار راحت تر شود.

بازسازی آشپزخانه به تلاش زیاد و بودجه کافی نیاز دارد. با این نکات تخصوصی از اشتباهات پرهزینه خودداری کنید. ما شما را با رایج ترین اشتباهات بازسازی آشپزخانه آشنا می کنیم و نکاتی را برای اجتناب از آنها ارائه می دهیم. ما برای هر جنبه ای از آشپزخانه، از جزیره گرفته تا طبقه بندی و هر چیز دیگری ایده داریم.

1. استفاده مناسب از فضا

حتی در آشپزخانه های بزرگ، یک محیط جمع و جور ایجاد کنید. شما می توانید تمام لوازم آشپزخانه را متمرکز کنید تا یک وعده غذایی درست کنید مناطقی را انتخاب کنید که در هنگام آماده سازی غذا، ناهار خوری متاسب باشد. به عنوان مثال، یک میز در گوشه آشپزخانه یا جزیره برای صبحانه، بهترین راه برای اضافه کردن سبک بدون فدا کردن مراحل زیاد است.

ایده های مورد علاقه ما

2. راهرو های آشپزخانه

بازسازی آشپزخانه

راهروهای آشپزخانه باید به اندازه کافی پهن باشند تا همه چیزهایی که در آشپزخانه جای می گیرد.  به چندین آشپز کمک می کند تا در اطراف یکدیگر مانور دهند. هنگام طراحی آشپزخانه جدید، مطمئن شوید که همه راهروها – مانند راهروهای بین جزایر، دیوارها و لوازم خانگی – بین 42 تا 48 اینچ عرض دارند. همچنین قرار دادن ویژگی‌های کلیدی، مانند سینک ظرفشویی و محدوده را در نظر بگیرید.

3. جهت درب  در بعضی آشپزخانه ها

آشپزخانه

آشپزخانه شما باید زیبا باشد، بله. اما مهمتر از آن، باید کاربردی باشد. هنگام برنامه ریزی فضا، اندازه و جهت درها، لوازم خانگی و کابینت ها را در نظر بگیرید. یخچال ها معمولاً مانند فرها به فضای خالی زیادی نیاز دارند. اجاق های مایکروویو با صرفه جویی در فضا، عملکرد مناطق پخت و پز را افزایش می دهند. در فضا قدم بزنید و بازشوهای در را برنامه ریزی کنید تا اطمینان حاصل کنید که آشپزخانه ای کوچک ایجاد نمی کنید.

4. جزیره آشپزخانه

در یک آشپزخانه بزرگ، دو جزیره اغلب بهتر از یک جزیره است. بزرگ کردن یک جزیره اشتباه است، زیرا هر چیزی که بیش از 10 فوت باشد به سختی انجام می شود. و اگر یک جزیره بیش از 4 فوت عمق داشته باشد، دسترسی به داخل آن دشوار است. پر کردن بیش از حد یک جزیره با ظروف غذاخوری، سبدها و سایر اقلام مشکل مشابهی را ایجاد می کند. مطمئن شوید که جزیره خیلی بزرگ نباشد.

5. فضای کوچک در آشپزخانه

شبه جزیره

 

در یک آشپزخانه کوچک، یک شبه جزیره کوچک اغلب بهتر از یک جزیره کار می کند. برای اطمینان از بهترین بازسازی ممکن، فضای خود را در تمام مراحل در ذهن داشته باشید. فضای کوچک را فراموش نکنید ، زیرا گزینه های زیادی برای اندازه ها و چیدمان های مختلف وجود دارد.

ترفندهای شیک کابینت برای یک آشپزخانه کوچک

6. ایجاد تغییرات پس از شروع کار

آشپزخانه

 

در یک آشپزخانه کوچک، یک شبه جزیره کوچک اغلب بهتر از یک جزیره کار می کند. برای اطمینان از بهترین بازسازی ممکن، فضای خود را در تمام مراحل در ذهن داشته باشید. فضای کوچک را از دست ندهید ، زیرا گزینه های زیادی برای اندازه ها و چیدمان های مختلف وجود دارد.

7. عدم برنامه ریزی برای فضای کافی

کابینت شیشه ای

شما نمی توانید فقط طبقه های تقسیم کنید. یک طراحی خوب، فضای کابینت را متناسب با اقلام مورد استفاده در مناطق خاص طراحی می کند. و بین انبارهای باز، کابینت ها، قفسه ها و موارد دیگر، صدها گزینه نگه داری ملزومات آشپزخانه های مختلف در دسترس است. همچنین هدف از بازسازی را در نظر بگیرید. اگر به دنبال ظاهری شیک هستید و کابینت های درب شیشه ای را انتخاب می کنید، محتویات آن را نیز ساده و بی دردسر نگه دارید.

ایده های مقرون به صرفه برای نگه داری لوازم آشپزخانه

8. اندازه آشپزخانه

اندازه آشپزخانه

اندازه آشپزخانه هر چه باشد، انتظار داشته باشید که دوستان و خانواده در آنجا جمع شوند. مردم به سمت افراد دیگر جذب می شوند و مهمانان شما نمی خواهند در حالی که شما در حال آماده کردن شام هستید در اتاق نشیمن بنشینند. مردم دوست دارند حدود 60 اینچ از آشپز یا میزبان فاصله داشته باشند. برای فضای تعاملی در آشپزخانه جدید خود برنامه‌ریزی کنید.

9. نمونه ها را در آشپزخانه خود در نظر بگیرید

آشپزخانه خاص

مواد می توانند در یک نمایشگاه بسیار متفاوت از آنچه در فضای واقعی شما هستند به نظر برسند. تا زمانی که نمونه‌ها را به خانه نیاورده‌اید و در فضایی که در حال بازسازی هستید نگاهی به آن‌ها نداشته باشید، به هیچ عنصر اصلی طراحی – مانند کفپوش یا مواد روی میز ، همچنین ممکن است بخواهید نمونه‌ها را تحت نوری مشابه آنچه در فضای جدید استفاده می‌شود، در نظر بگیرید.

سایت بازار صنعت ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید