دکوراسیون

12 ایده اتاق خواب با سبکی خاص

دکوراسیون صورتی

در اتاق خواب های بزرگ ، رنگ ها ، الگوی بیشتر، بافت و…  شما می توانید در هر فض، از بوهو تا مدرن گرفته تا سنتی ، یک حس حداکثری ایجاد کنید.

از دیوارهای گالری گرفته تا پوشش‌های ترکیبی، مجموعه‌های انتخاب شده. نورپردازی‌های معمولی، تخت های آراسته، و موارد دیگر، راه‌های مختلفی وجود دارد. که می‌توانید سبک و نگرش بیشتری را در اتاق خواب خود به همراه داشته باشید. یا ظاهری خاص و احساس شخصی داشته باشید.

این ایده های اتاق خواب بزرگ را در طیف وسیعی از سبک ها برای الهام گرفتن بررسی کنید.

1.الگوهای برخوردی را مخلوط کنید

خواب تم سبز

الگوهای مشخص طراحی برای ایده گرفتن ، طراح داخلی یک اتاق خواب مدرن و ماکسیمالیست با ترکیبی التقاطی از انواع رنگی شاد و تزئینات طرح دار در این اتاق خواب ایجاد کرد.

آیا می خواهید الهام بیشتری برای طراحی داشته باشید؟ برای دریافت آخرین ایده های دکور، نکات طراحان و موارد دیگر، در سایت بازار صنعت ساختمان فتوحی مطالعه کنید

2. یک تم برای کل اتاق خواب

اتاق خواب همه پسند

استفاده از یک الگوی واحد در سراسر اتاق می تواند جلوه ی زیبایی را بدون نیاز به مبلمان یا دکور اضافی ایجاد کند. کاغذ دیواری را با پرده ها و روتختی در این اتاق خواب با تم آبی و سفید تطبیق داد. یک لوستر کریستالی نت زیبایی را به فضای سنتی می بخشد.

3.بافت های متنوع اتاق خواب خاص

اشیا خاص اتاق خواب

برای ایجاد حس غر قابل وصف با حداقل دکوراسیون داخل اتاق ، بافت ها، الگوها و مواد متنوع را ایجاد کنید. ریگان بیکر دیزاین کاغذدیواری گلدار را با یک تخته مشکی براق، یک فرش طرح‌دار بزرگ، و منسوجات کرکی مانند پتوی پومپوم مراکشی و یک پوسته گوسفند در این اتاق خواب اصلی ترکیب کرده است تا احساسی خاص داشته باشید که درهم و برهم نیست.

4.کاغذ دیواری ماکسیمالیست را نصب کنید.

کاغذ دیواری ماکسیمالیست

کاغذ دیواری چشمگیر بهترین دیزاین برای یک اتاق خواب شیک است. خطوط تمیز و اثاثیه خنثی را با کاغذدیواری پررنگ چاپ شده. با پروانه ها و پرندگان رنگارنگ ترکیب کرده است. تا ظاهری شیک را به فضایی ساده  اضافه کند.

5.روی اشیا اتاق تمرکز کنید

لوستر شیک

رنگ‌های روشن و بافت‌ها و پرداخت‌های متعدد را با هم ترکیب کنید تا ظاهری تازه در دکوراسیون اتاق داشته باشید. طراحی داخلی بر لوازم و اشیا کلیدی مانند تخت سایبان مدرن، پارچه‌ای فوشیا، نورپردازی معمولی، و یک جفت صفحه نمایش آینه‌ای متمرکز شده است.  تا به این فضای مطبوع جلوه‌ای بزرگ بدهد.

6.اتاق هالیوودی (سینمایی)

اتاق خواب مدرن

اگر به دنبال الهام گرفتن از طراحی برای اتاق خواب خود هستید. جذابیت با الهام گرفتن از اتاق هالیوودی که یادآور هالیوود قدیمی در دوران طلایی سینما در قرن بیستم است.

الیزابت دریک میزهای شب آینه ای منطبق را با چراغ های کنار تخت، پرده های چند لایه با دیوارهای طرح دار، مبلمان عتیقه، و نورپردازی ملایم جفت کرد تا حسی زیبا ایجاد کند.

7.تخت طرح دار

خواب سنتی

یک رو تخت روکش شده با پارچه چاپ شده. به جای پارچه ساده ، حس خاصی را ایجاد می کند. سایه‌های سبز نامتناسب روی دیوارها و فرش، میز کناری عتیقه، دیوارکوب دو نفره قدیمی، هنر قاب‌بندی شده. و کتانی‌های کلاسیک به این فضا از جیمز یاروش حسی پر جنب و جوش می‌دهد.

8.طراحی مراکشی

اتاق

بافتی به اتاق خواب با دکور مراکشی چند لایه اضافه کنید. میشل بودرو دیزاین منسوجات ترکیبی مانند پتوی پومپوم، بالش‌های پرتابی بافتنی، و پرده‌های منگوله‌دار و آباژورها را با سینی برنجی چکش‌کاری شده. روی تخت و رنگ‌های سفالی خاکی و چراغ‌های آویز بافته شده ترکیب کرد. ظاهر نهایی، اتاقی دنج از طراحی مراکشی است.

9. دکوراسیون صورتی

دکوراسیون صورتی

سبک طراحی رمانتیک قرن 18 و 19 را کانالیزه کنید تا با اشاره به رنگ صورتی ، احساسی فوق العاده داشته باشید. مری پاتون دیزاین عناصر سنتی مانند تخت چهار پوستر، شزلون عتیقه، و سایبان تخت دیواری پرآذین را با نوستالژی اتاق خواب دهه 1980 برای رنگ‌های صورتی و سبز، طرح‌های گلدار، و نئون ترکیب کرده است. این ترکیب پر جنب و جوش و رنگارنگ است، فقط با مقدار مناسب رنگ و…

10.سبک بوهو

سبک بوهو

لوازم خنثی مراکشی و  دکور هایی را ایجاد کنید که حسی به سبک بوهو  در اتاق خواب خود داشته باشید. میشل بودرو دیزاین از رنگ‌های خنثی و  چوب و چرم برای ایجاد حسی پر جنب و جوش اما آرامش‌بخش در این اتاق خواب برای حسی سبک و مطبوع که دنج  است، استفاده کرده است.

11.سبک تیره

سبک تیره

الگوها، رنگ ها و بافت های ترکیبی، حس دارک را به اتاق خوابی با رنگ تیره بیاورید. آلوین وین، طراح داخلی، سایه‌های خاکی گرم و قهوه‌ای را با کاغذ دیواری آبی تیره با رنگ سرد و پرده‌های کف تا سقف ترکیب کرد. تا حسی دارک در این فضای خوش خلق ایجاد کند.

12.کاغذ دیواری طرح دار

کاغذ دیواری اتاق خواب

برای ظاهری ساده در اتاق خواب ، به جای ایجاد عناصر طراحی، روی رنگ‌ها و فرم‌های برجسته ، تمرکز کنید. کاغذ دیواری گرافیکی و طرح دار با الگوی هندسی بزرگ، که حسی آرامش بخش دارد. در این فضا قرمز، سفید و آبی از طراحی داخلی Blakely ایجاد می کند.

سایت بازار صنعت ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید