صنعت ساختمان

پنجره های یو پی وی سی

پنجره های یو پی وی سی

شیشه دو جداره چگونه ساخته می شود؟

جالب است بدانید که فرآیند ساخت انواع شیشه دوجداره برای پنجره های یو پی وی سی بسیار جالب است. و این فرآیند با پنل های شیشه ای بزرگ در خط تولید شروع می شود. که وارد سطح خاصی می شود که در این مرحله ابعاد شیشه به صورت پردازش شده توسط نرم افزار تا برش باید با دقت و بدون خطا انجام شود. پس از برش، شیشه ها را با آب سفت می کنند. و سپس قاب های بین دو جداره را طوری برش می زنند. که بین دو شیشه جا بیفتد.

در ادامه فضای داخلی با مواد جاذب رطوبت پر شده. و چسب های مخصوصی به دو لبه قاب زده شده. و آب بندی انجام می شود. شیشه ها به دستگاه پرس منتقل شده. و در این مرحله گاز آرگون تزریق می شود. سپس شیشه برای آب بندی ثانویه توسط دستگاه با چسب پلی سولفید پر می شود. در انتها و پس از تولید از بین شیشه ها نمونه های تصادفی گرفته می شود و تست های استاندارد مه پاش، پایداری در رطوبت بالا، تعیین نقطه شبنم، اندازه گیری ضخامت، فاصله و ابعاد انجام می شود. و آنچه با کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

 

پنجره های یو پی وی سی

پنجره دوجداره چیست؟

پنجره های دوجداره از جمله انواع پنجره های ساختمانی هستند. که به دلیل مجهز بودن به مصالح بهینه در ساخت از جمله UPVC و شیشه های دولایه دارای خواص منحصر به فردی می باشند. در واقع این نوع پنجره ها علاوه بر بهینه سازی مصرف انرژی، قابلیت عایق بودن صدا را نیز دارند. و همین ویژگی ها این نوع پنجره ها را در زمره محبوب ترین مصالح ساختمانی قرار داده است.

پنجره دوجداره

پنجره های یو پی وی سی

باید در نظر داشت که اگر بخواهیم ماده ای مانند هوا و صدا را در خود داشته باشیم باید از پوشش و مانع آن به گونه ای استفاده کنیم. که حداقل نفوذپذیری و بالاترین درپوش را ایجاد کند. مانند ظرف آب، بدیهی است که اگر بخواهیم آب داشته باشیم، ظرف آب ما باید عاری از هرگونه نشتی باشد. این نکته در استفاده از درب و پنجره upvc نیز صادق است. و باید در انتخاب این محصول از نظر کیفیت تولید و همچنین تیم نصب دقت کرد. و از شرکت های آگاه و متخصص استفاده کرد. در این صورت است که شاهد تأثیرگذاری و تأثیر شگفت انگیز آن خواهیم بود.

موارد و مزایای استفاده از این محصول را خواهیم دید. که شاید در یک نگاه چندان جدی به نظر نرسد. اما به عنوان مثال با استفاده از این محصول به مدت دو سال، می توانیم تقریباً به اندازه هزینه ای که برای محصول صرف می شود، صرفه جویی کنیم.

پنجره های یو پی وی سی

استفاده از پنجره های دوجداره

پنجره دوجداره پنجره ای است. که دارای دو لایه شیشه است که کاربردها، مشخصات و مزایای زیادی دارند.
چند سالی است که به کمک علم و فناوری پیشرفته نوع جدیدی از پنجره های معمولی به پنجره دوجداره وارد شده است. بازاری که آسایش و آرامش بی نظیری را برای ساکنان آپارتمان های محله های شلوغ به ارمغان آورده است. در واقع پنجره های دوجداره نوعی عایق صوتی و حرارتی هستند. که به میزان قابل توجهی از هدر رفتن انرژی و انتقال صدا در ساختمان جلوگیری می کنند.

پنجره ها یکی از شاخص های مهم بهره وری انرژی یک ساختمان هستند. و تحقیقات گسترده ای در دهه های گذشته انجام شده است. این مقاله عملکرد فن‌آوری‌های مختلف پنجره را بررسی می‌کند. و ویژگی‌های فیزیکی و نوری پنجره‌های سنتی و فناوری‌های پنجره پیشرفته را پوشش می‌دهد. در فناوری های پنجره یکی از مهمترین پارامترها ضریب عبور حرارتی یا U-value آن است.

در این مقاله به رابطه بین پارامترهای فیزیکی و نوری انواع پنجره ها و مقدار U آن می پردازیم. علاوه بر این، این مقاله همچنین طیف گسترده ای از اطلاعات از جمله شکاف های تحقیقاتی در فناوری های پنجره را در اختیار خوانندگان علاقه مند قرار می دهد. در میان نتایج اصلی، ما دریافتیم که، اگرچه پیشرفت‌های متعددی در این زمینه در دهه گذشته انجام شده است. تحقیقات بیشتری برای توسعه فناوری‌های پنجره‌ای که نه تنها دارای خواص عایق بالایی هستند، مورد نیاز است.

 

پنجره های یو پی وی سی

 

سایت بازار صنعت ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید