معرفی محصول

سرویس بهداشتی مدرن

سرویس بهداشتی مدرن

سرویس بهداشتی مدرن

توالت های شیک برای هر سرویس

معمولا هنگام طراحی توالت، سرویس فرنگی نادیده گرفته اما امروزه کاسه توالت های فانتزی می توانند تاثیر زیادی بر یک فضا بگذارند. فرقی نمی‌کند توالت‌های شیک و امروزی را ترجیح دهید یا توالت‌های دو تکه سنتی، ما انواع مختلفی از گزینه‌های شیک را در اختیار شما قرار می‌دهیم. ما همچنین انواع مختلف توالت فرنگی را با ویژگی های خاص ارائه می دهیم. برخی از صندلی‌های توالت مدرن شامل روکش صندلی، صندلی‌های گرم شونده و درب‌های آرام بند هستند. اگرچه هنگام انتخاب توالت و صندلی توالت، راحتی باید از اهمیت بالایی برخوردار باشد، اما تاکید بر سبک برای حمام راحت و شیک هرگز ضرری ندارد.

سرویس بهداشتی مدرن در مقابل سنتی

سرویس بهداشتی مدرن چه تفاوتی با سنتی دارد؟ توالت های امروزی با طراحی یک تکه ساخته شده اند. که نه تنها ظاهری براق را ارائه می دهد.  بلکه تمیز کردن را نیز بسیار آسان می کند. با توالت های یک تکه، شکاف های کمتری برای ریزش باقی مانده ها و میکروب ها وجود دارد. بنابراین، توالت های مدرن نه تنها شیک هستند، بلکه فوق العاده کاربردی نیز هستند. مدرن ترین نوع توالت، توالت یک تکه پشت به دیوار است که طراحی فوق العاده شیکی را ارائه می دهد که بدون شکاف در توالت قرار میگیرد.

رنگ های سرویس بهداشتی مدرن

وقتی به توالت فکر می کنید، چه رنگی به ذهنتان می رسد؟ احتمالاً سفید را حدس زده اید. توالت سفید رایج ترین رنگ است و دلیل خوبی هم دارد. سفید نه تنها یک رنگ بسیار خنثی است که مکمل بسیاری از سرویس ها است، بلکه رنگی است که با تمیزی همراه است. اگرچه یک توالت سفید می‌تواند انتخابی مدرن برای سرویس باشد، اما رنگ‌های دیگری نیز وجود دارند که ظاهری براق و امروزی ارائه می‌دهند که بسیاری از صاحبان خانه از آن لذت می‌برند. مشکی و طوسی تیره گزینه‌های رنگی منحصربه‌فردی هستند که در هر سرویس ظاهر بزرگی ایجاد می‌کنند.

شکل توالت

همه توالت ها یک شکل نیستند. توالت های گرد و کشیده رایج ترین هستند. اما گزینه های دیگر شامل توالت های جمع و جور دراز و مربع هستند. توالت های مربع شکل خطوط تیز و براقی را ارائه می دهند و زیبایی سرویس بهداشتی مدرن را تکمیل می کنند.

ویژگی های توالت

برخی از توالت های فانتزی موجود در بازار امروزه با ویژگی های منحصر به فردی از جمله سیستم های خود تمیز شونده. چراغ های شب، باز و بسته شدن بدون دست ( با دکمه تعبیه شده روی توالت فرنگی )، قیمت های داخلی و غیره طراحی شده اند. توالتی که در اینجا نشان داده شده است. شامل تمام ویژگی های ذکر شده، به علاوه طراحی دو رنگ با نوار طلایی در اطراف صندلی توالت است. توالتی با داشتن سبک و ویژگی‌های کاربردی، یکی از گران‌ترین توالت‌های موجود با برچسب قیمتی بسیار بالا است. با این حال، توالت هایی با طراحی مدرن مشابه اما ویژگی های کمتری با قیمت مناسب ارائه می شوند.

خرید توالت فرنگی از بازار صنعت ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید