صنعت ساختمان

بهترین کفپوش سوله های صنعتی

بهترین کفپوش سوله های صنعتی

سوله محیطی است که رفت و آمد زیاد است و باید بهترین کفپوش برای سوله های صنعتی برای این سالن ها انتخاب شود. وسایل زیادی روی زمین قرار می گیرند و معمولا ماشین آلات سنگین زیادی از آنجا عبور می کنند. بنابراین کف سوله باید فشار و رفت و آمد زیادی را تحمل کند، مقاومت زیادی داشته باشد.  در برابر سایش و خط و خش مقاوم باشد.  به راحتی تمیز شود، زیبا و ماندگاری بالایی داشته باشد. کفپوش مناسب سوله های صنعتی دارای تمامی ویژگی های ذکر شده می باشد. و پرکاربردترین و کاربردی ترین کفپوش مناسب سوله می باشد.

بهترین کفپوش سوله های صنعتی

کفپوش مناسب برای سوله های صنعتی

برای کف سوله ها و کفپوش های صنعتی که نیاز به عملکرد بالایی دارند.
کفپوش سوله ای اپوکسی با کارایی بالا بسیار ایده آل است.

در اغلب موارد، سوله های صنعتی دارای سطح تردد هستند و ترافیک سنگین و لاستیک های بالا را تحمل می کنند.
بنابراین ضروری است اطمینان حاصل کنید.  که کفی دارید که بتواند در این شرایط سخت مقاومت کند. بارها دنبال و جابجا می شوند که در دراز مدت کف سوله را فرسوده می کند. بتن لخت قادر به تحمل این حجم از ترافیک نیست و در نهایت فرسوده می شود.

کاربردهای عمده کفپوش برای سوله های صنعتی

کف سوله صنعتی
طبقه سوله انبار
کف سوله بتنی
کف سوله کارگاهی
کف سوله تولیدی
پوشش سالن کارخانه
کف سوله به صورت عمده
پردازش کف سوله و انبار مواد

کفپوش مناسب برای سوله های صنعتی چیست؟

کفپوش اپوکسی با تمام خواص و ویژگی های منحصر به فرد خود در ساختمان ها و اماکن مختلف صنعتی، تجاری، خدماتی، آموزشی و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.
به عنوان مثال از کفپوش اپوکسی به دلیل مقاومت مکانیکی و شیمیایی بالا استفاده می شود.  و ضد باکتری به طور کلی در مراکز بهداشتی و درمانی مانند بیمارستان ها، کلینیک ها، آزمایشگاه ها، کلینیک ها، بخش های حساس بیمارستان ها مانند اتاق عمل، ICU و CCU ،فیزیوتراپی، مطب های پزشکی و دندانپزشکی و… استفاده می شود.

کفپوش اپوکسی به دلیل مقاومت مکانیکی و ضد ضربه، خط و خش و ساییدگی مناسب برای سالن های ورزشی بوده.  و می توان از آن در سالن ها و زمین های ورزشی، سالن های بدنسازی، استخرها و حتی محیط استفاده کرد. علاوه بر این کفپوش اپوکسی را می توان در مکان های مختلفی مانند مدارس و هتل ها، صنایع خودروسازی، آشیانه های هواپیما، کارخانجات صنعتی، آتلیه ها، انبارها، پارکینگ های طبقاتی، ساختمان ها استفاده کرد. دفاتر و مجتمع های تجاری، رستوران ها، فروشگاه ها و سوله ها.

همانطور که گفتیم این کفپوش ها علاوه بر کاربری صنعتی دارای کاربری خانگی نیز می باشند و در قسمت های مختلف واحد مورد استفاده قرار می گیرند. مسکونی به خصوص در آشپزخانه ها قابل استفاده است.

کفپوش سوله با اپوکسی

در گذشته از بتن به عنوان کفپوش در سوله ها استفاده می شد. اما با پیشرفت تکنولوژی و تحقیقات و بررسی های بیشتر در این زمینه به این نتیجه رسید. که در سوله ها با توجه به نوع کاربری و شرایط خاص آنها نیاز به نوعی کفپوش است. که ویژگی های خاصی داشته باشد و بتواند به بهبود فعالیت هایی که در سوله انجام می شود کمک می کند. با توجه به نوع فعالیت هایی که در سوله انجام می شود. کفپوش مورد استفاده باید متناسب با محیط و شرایط کاری آن باشد. بنابراین کف سوله باید عایق صدا، رطوبت و حرارت بوده. و در برابر سایش، خط و خش، ضربه، سایش و استهلاک مقاوم و مقاوم باشد.

همچنین کفپوش مناسب برای سوله ای است که در برابر شستشو و استفاده از مواد شوینده و ضدعفونی کننده مقاوم است. ضمناً کف های سوله باید در برابر مواد شیمیایی مقاوم بوده. و با عناصر مختلف واکنش نشان ندهند و در آنها حل نشوند. علاوه بر این، کفپوش سوله باید یکپارچه، صاف و غیر قابل نفوذ باشد.

اما چه نوع کفپوشی این همه ویژگی را دارد؟ کفپوش اپوکسی! این کفپوش بهترین انتخاب برای کفپوش سوله است. کفپوش های اپوکسی به حدی جای خود را در سوله ها باز کرده اند که به آنها کف اپوکسی سوله یا حتی سوله می گویند. با استفاده از کفپوش اپوکسی در سوله، از دوام و کارایی کف سوله خیالتان راحت خواهد شد.

بهترین کفپوش سوله های صنعتی

مزایای انحصاری کفپوش مناسب سوله های صنعتی

بدون درز: کف ها بدون درز و یکپارچه هستند. فرمولاسیون اپوکسی بدون درز بخشی از ساختار ساختمان می شود.

مقاومت شیمیایی: حمله شیمیایی می تواند به سرعت کف ها را از بین ببرد. کفپوش اپوکسی شید مقاوم در برابر مواد شیمیایی، این نواحی را از نشت و پاشش اسیدها، قلیایی ها، حلال ها و سایر عناصر خورنده محافظت می کند.

نگهداری کم: کف ها و دیوارها به راحتی تمیز می شوند و در برابر جذب مواد به سطح مقاومت می کنند و فرآیندهای تمیز کردن را کم زحمت می کنند. علاوه بر این، کف‌های بدون درز یا سوراخ، مواد را به دام نمی‌اندازند و بنابراین تمیز کردن آنها راحت‌تر است. و می تواند نور بهتری را در فضا پخش کند. کفپوش های اپوکسی در رنگ های براق، نیمه براق و مات موجود می باشند.

بازار صنعت ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید