معرفی محصول

انواع مدل پنجره دوجداره

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره ثابت

اولین و اساسی ترین نوع پنجره دوجداره مدل ثابت می باشد. این مدل یکی از ارزان ترین، ساده ترین و پرکاربردترین مدل های پنجره، آلومینیومی ثابت می باشد. این محصول نه تنها به دلیل کم هزینه بودن و سادگی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه به دلیل پایداری این مدل پنجره، کارایی بالاتر و بهتری نسبت به سایر انواع پنجره دوجداره دارد.

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره تک حالته

پنجره های دو جداره طوری طراحی شده اند. که تا حد امکان نور طبیعی را وارد خانه کنند. اتاق های تاریک با سبک مناسب پنجره upvc به سرعت روشن می شوند. و در نتیجه این مدل در ابعاد بزرگتر کاربرد دارد. قسمت بالایی، پنجره هایی که به داخل ملک باز می شوند یا به بیرون باز می شوند، نوع آن به انتخاب شما بستگی دارد. 80 درصد این مدل از پنجره های دو جداره استفاده می کند.

پنجره دوجداره دارای دو حالته

ساختار پنجره دوجداره کج و لولایی: چارچوب پنجره کج و لولایی upvc از پلاستیک سفت ساخته شده. و با چرخش به سمت داخل باز می شود، به طوری که قسمت بالای پنجره به صورت کج به سمت داخل می چرخد ​​و مانند پنجره کابینت باز می شود. از این مدل پنجره ها می توان برای آشپزخانه استفاده کرد. پنجره دوحالته به دو صورت باز می شود.  هم از بالا به صورت نیمه برای ورود و خروج هوا هم از طول پنجره به صورت کامل باز می شود.

پنجره دوجداره کشویی

پنجره های کشویی یا ریلی مانند پنجره های آلومینیومی ساده و قدیمی کار می کنند. این پنجره ها قابلیت باز شدن و حرکت روی ریل از دو طرف را دارند. ویژگی این پنجره ها این است که فضای داخل خانه را اشغال نمی کند و پرده ها را به هم نمی زند. مدل های کشویی یک جفت ریلی و تک ریلی هستند. که از هر طرف قابل بسته شدن هستند. و این مدل هم برای درب و هم برای پنجره مناسب است.

پنجره دوجداره فرانسوی

این مدل پنجره دارای بازو وچفتی است. که به روش های مختلف باز می شوند و از دو طرف باز می شوند. بین این دو پنجره هیچ چیز اضافی وجود ندارد و فضای بین آنها کاملا خالی است. البته این به معنای عایق نبودن این مدل پنجره نیست. این پنجره به گونه ای طراحی شده. که هم زیبایی بی نظیری دارد و هم کیفیت بسیار بالایی دارد. یکی از محبوب ترین انواع پنجره های دوجداره است.

پنجره دوجداره کلنگی

مدل پنجره دوجداره کلنگی یکی از انواع پنجره های بازشو در یک جهت می باشد. که با توجه به تصمیم شما در طراحی و خرید می توان جهت آن را تغییر داد. از این پنجره ها بیشتر برای حمام، سرویس بهداشتی، نورگیر و راه پله استفاده می شود.

پنجره

شیشه های دوجداره فولکس واگن

زیباترین مدل در بین انواع پنجره دوجداره مدل فولکس واگن می باشد. این مدل نسبتاً گران است. و دلیل آن یراق آلات خاصی است که در آن استفاده شده است. مدل بازشو پنجره فولکس واگن همانند درب های وانت فولکس واگن می باشد. این پنجره روی ریل تا 45 درجه باز می شود و فضایی را اشغال نخواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این پنجره مقایسه با پنجره کشویی است. در پنجره های کشویی اتلاف انرژی نسبتاً بیشتر است و جلوه زیبایی ندارند. اما شیشه های دوجداره فولکس واگن بسیار زیباتر و کارآمدتر از انواع کشویی هستند.

مدل سایه بان پنجره دوجداره

پنجره های دو جداره با سایه بیشتر در حمام، راه پله استفاده می شود. این مدل فقط در یک محور افقی باز یا بسته می شود. شما می توانید به دلخواه نوع باز شدن را تعیین کنید. چه پنجره از بالا باز شود یا از پایین، چه به سمت داخل یا خارج.

پنجره دوجداره آکاردئونی

این مدل بیشتر در پنجره های بسیار عریض استفاده می شود. زمانی که عرض پنجره شما بیش از سه متر باشد، از پنجره آکاردئونی استفاده می شود. زیبایی این پنجره ها بسیار زیاد است و می تواند جلوه بی نظیری به بالکن شما ببخشد.
از این مدل می توانید برای سالن های خود که دارای فضاهای وسیع هستند استفاده کنید. زیرا یکی از ویژگی های بارز این محصول ها در بین انواع پنجره های دوجداره استفاده برای فضاهای بزرگ است.

برای خرید پنجره دوجداره در انواع متنوع می توانید به بازار صنعت ساختمان فتوحی واقع در کمالشهر، بلوار پیام ، خیابان میثم دو مراجعه کنید یا با شماره 02634115 تماس بگیرید.

سایت بازار صنعت ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید