معرفی محصول

آشنایی با انواع دزدگیر منزل

سیستم اطلاع رسانی سرقت بی سیم یا بی سیم

دزدگیر

در آشنایی با انواع دزدگیر منزل که شامل : این نوع سیستم ها زنگ هشدار فقط با آژیر معمولی به صدا در می آید و با به صدا درآمدن آن اطرافیان از خطر مطلع می شوند. زنگ هشدار برای ترساندن سارق و هشدار دادن به دیگران در نزدیکی محل مورد نظر است. این نوع سیستم ها به هیچ سیستم تماس گیرنده مجهز نیستند و جزو قدیمی ترین و ابتدایی ترین دزدگیرها هستند.

 

انواع دزدگیر

 

اطلاع از سرقت سیم

سیستم های هشدار سیمی با سنسورهای الکتریکی کار می کنند و به یک صفحه کنترل متصل می شوند. بنابراین، آنها باید توسط یک متخصص نصب شوند، که می تواند منجر به افزایش هزینه های نیروی کار شود، زیرا سیم ها باید پنهان باشند. با این حال، پس از نصب، این تجهیزات قابل اعتماد و گزینه ای قوی است که نسبت به نسخه بی سیم نیاز به نگهداری کمتری دارد.

 

 

سیستم اطلاع رسانی سرقت بی سیم یا بی سیم

سیستم های هشدار بی سیم مانند نسخه سیمی هستند با این تفاوت که با باتری کار می کنند. حسگرهای باتری دار از طریق سیگنال های رادیویی با پنل کنترل ارتباط برقرار می کنند. نصب آنها به طور کلی ساده تر و ارزان تر از نسخه سیمی است. این نوع دزدگیرها با دو فرکانس 315 مگاهرتز و 433 مگاهرتز در بازار موجود هستند.

 

سیستم اطلاع رسانی سرقت بی سیم یا بی سیم

اعلام سرقت شماره گیر اتوماتیک با تلفن ثابت

یکی از فناوری های پرکاربرد و مهمی که در انواع سیستم های مانیتورینگ ایجاد شده است، اپراتور تلفن اتوماتیک در این سیستم ها می باشد. با این امکان می توان شماره های مورد اعتماد شما را به صورت پیش فرض وارد سیستم کرد تا در صورت بروز خطر، سیستم پس از اخطار به صورت خودکار با آنها تماس بگیرد. علاوه بر این، این دزدگیرها قابلیت تماس با پلیس و پخش پیام صوتی از پیش ضبط شده را دارند و به این ترتیب پلیس قادر خواهد بود به موقع در محل حادثه حاضر شود.

 

 

سیستم اطلاع رسانی سرقت سیم کارت

با توجه به مشکلاتی که در دزدگیر با خط تلفن ثابت وجود داشت، شرکت های سازنده تصمیم گرفتند سیستمی طراحی کنند که نیازی به استفاده از کابل تلفن نداشته باشد و سارق با استفاده از سیم کارت با شماره های مورد نظر تماس بگیرد.
با نصب این سیستم ها در مکان های مختلف، در صورت وقوع سرقت، دزدگیر به صورت خودکار شروع به تماس و ارسال پیامک به شماره های ذخیره شده در برنامه سیستم می کند و از این طریق افراد دیگر مانند مالک یا نگهبان ساختمان را مطلع می کند. برای اینکه این سیستم به درستی کار کند باید آنقدر سیم کارت را شارژ کنید تا بتوانید با شماره های موجود تماس بگیرید.

 

 

سیستم اطلاع رسانی سرقت شبکه

در ساختمان هایی که هوشمند هستند از دزدگیر در مکان های تحت شبکه استفاده می شود. استفاده از این نوع دزدگیرها در مکان هایی که حساسیت بالایی دارند استفاده می شود. و معمولا در ساختمان های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. در صورت فعال شدن سنسورهای این دستگاه به دلایل مختلف، گزارشات از طریق ایمیل یا سایت های امنیتی به افراد مربوطه ارسال می شود. و وضعیت تحت کنترل خواهد بود. این دزدگیرها شناسه مخصوص به خود را دارند و از امنیت بالایی برخوردار هستند.

سایت بازار صنعت ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید