صنعت ساختمان

کاشی بین کابینت

چسب کاشی بین کابینت

چسب کاشی بین کابینت

 

اگر تمام فضای آشپزخانه خود را به یک طراح کابینت بسپارید. تا کابینت های زیبایی را برای شما بسازد و نصب کند، دیوار بین دو کابینت (هوا و زمین) خالی می ماند. اگر آشپزخانه قدیمی دارید، تعمیر این قسمت بسیار گران تمام می شود و باید کابینت ها را بردارید. و کل ظاهر دیوار آشپزخانه را تغییر دهید.  که این کار مستلزم صرف زمان زیادی است.
زیرا تغییر کل سرامیک آشپزخانه مستلزم صرف زمان و هزینه زیادی است. و از طرفی کاشی یا سرامیک پشت کابینت پنهان می ماند. بهترین کار این است که از کاشی و سرامیک طرح جدید فقط برای فضای بین دو کابینت استفاده کنید.

مزایای استفاده از کاشی بین کابینت

✅ مهم ترین دلیلی که بسیاری از خانواده ها برای بازسازی آشپزخانه خود از کاشی های بین کابینتی استفاده می کنند کاهش هزینه است. از طرفی بازسازی آشپزخانه نیز در مدت زمان کوتاه تری انجام می شود. نصب این سرامیک ها تنها در یک روز انجام می شود. در حالی که اگر می خواهید آشپزخانه خود را به طور کامل بازسازی کنید و سرامیک های آن را عوض کنید. ممکن است چندین هفته درگیر شوید.

 

چسب کاشی بین کابینت

✅این محصولات از موادی ساخته شده اند که در برابر رطوبت مقاوم بوده و سال ها قابل استفاده هستند. همانطور که گفتیم انواع کاشی های بین سرامیک ساخته شده از شیشه، سنگ طبیعی، پی وی سی و مواد در بازار موجود است که همگی ضد آب هستند.
یکی دیگر از مزایای استفاده از سرامیک بین کابینت، شستشوی آسان آنهاست. شما می توانید این کاشی را به راحتی روزانه با یک پارچه یا مواد شوینده تمیز کنید. مقاومت در برابر حرارت و ضربه یکی دیگر از مزیت های کاشی بین کابینت است که باعث اشتیاق شما برای خرید می شود.
✅ زیبایی و تغییر دکوراسیون آشپزخانه نیز مهم ترین دلیلی است که باعث می شود افراد زیادی از این کاشی ها و سرامیک ها استفاده کنند.

اگر می خواهید آشپزخانه ای مجلل و زیبا داشته باشید و آن را مطابق جدیدترین مدل ها بازسازی کنید، بهترین کار استفاده از کاشی های بین کابینتی است. به طوری که می توانید در مدت زمان کوتاه تری این کاشی ها را در فضای بین دو کابینت در آشپزخانه نصب کنید. در ضمن هزینه بازسازی آشپزخانه از این طریق برای شما کمتر می شود.

 

قیمت کاشی بین کابینت

قیمت کاشی بین کابینت

قیمت این محصول به عوامل زیادی بستگی دارد. که مهمترین آنها مواد به کار رفته در ساخت کاشی و سرامیک می باشد. همانطور که گفتیم محصولات ساخته شده. از سنگ طبیعی همیشه قیمت بالاتری دارند. از طرفی کیفیت و برند سازنده از عوامل مهمی هستند. که بر قیمت سرامیک بین کابینت تاثیر می گذارند. محصولاتی با ضخامت های مختلف در بازار وجود دارد که بدون شک قیمت این محصولات را تحت تاثیر قرار می دهد. سایز و ابعادی که برای ساخت کاشی در نظر گرفته می شود. نیز متفاوت است و در عین حال بر قیمت این محصولات تاثیر می گذارد.

سایت بازار صنعت ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید