معرفی محصول

نکات مهم خرید رادیاتور در کرج

نکات مهم خرید شوفاژ در کرج

نکات مهم خرید رادیاتور در کرج و همچنین مهمترین سیستم گرمایشی که امروزه در ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی ، پکیج و رادیاتور می باشد. این سیستم دارای مزایای بسیاری از جمله مصرف کم انرژی، فضای کم، عدم آلودگی صوتی و کارایی عالی است. با توجه به محبوبیت روزافزون این سیستم گرمایشی، خرید پکیج و رادیاتور نیز افزایش چشمگیری داشته است. همه مصرف کنندگان به دنبال بهترین برند هستند و مایل به خرید با کیفیت ترین محصول در بازار هستند. یک محصول خوب و باکیفیت بدون شک ویژگی های خاصی دارد که قبل از خرید باید آن ها را بدانیم. در این مقاله از بازار صنعت ساختمان فتوحی راهنمای جامع خرید رادیاتور و پکیج را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

نکات مهم خرید رادیاتور در کرج

 

1. نوع رادیاتور خود را انتخاب کنید.

اولین چیزی که هنگام خرید بهترین رادیاتور گرمایشی باید به آن توجه کنید نوع رادیاتور است. رادیاتورها انواع مختلفی دارند و قبل از خرید باید مشخصات هر کدام را بشناسید و سپس با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. از انواع پکیج و رادیاتور رایج در بازار ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

💎 رادیاتور پره یا آلومینیومی
💎  پانلی یا استیل
💎  شیشه ای مدرن
💎  گوشه ای یا مسی
💎 برقی یا قابل حمل
💎 حوله ای خشک کن
💎 تک پنلی
💎 افقی
💎 عمودی

 

2. نسبت محیط و اندازه رادیاتور را محاسبه کنید

یک فرمول ساده برای محاسبه اندازه رادیاتور وجود دارد. برای این کار باید مساحت مورد نظر خود را در 130 ضرب کنید. (این عدد برای مناطق سردتر به 140 یا 160 می رسد.) سپس عدد بدست آمده را بر 1750 تقسیم کنید (متوسط ​​ظرفیت گرمایی هر رادیاتور 1 متری). در نهایت، اندازه رادیاتور مورد نیاز برای کل مساحت را دریافت خواهید کرد.

به عنوان مثال اگر خانه شما 100 متر است، حدود 7.5 متر رادیاتور نیاز دارید. (توجه داشته باشید که می توانید اندازه مناسب رادیاتور را برای هر اتاق جداگانه محاسبه کنید.)

 

نکات مهم خرید رادیاتور در کرج

 

3. رادیاتورهایی بخرید که لوازم یدکی دارند.

نکته دیگری که در خرید بهترین برند رادیاتور باید به آن توجه کنید، توجه به در دسترس بودن قطعات یدکی و جانبی دستگاه است. برخی از رادیاتورهای موجود در بازار توسط برندهایی تولید می شوند که قطعات یدکی آنها در بازار وجود دارد.  حتی ممکن است تعمیرکاران متخصص زیادی برای آنها وجود نداشته باشد.  محصولات معروف و پرفروش معمولاً قطعات یدکی زیادی در بازار دارند و تعمیرکاران زیادی نیز به آنها مسلط هستند. در این صورت اگر رادیاتور گرمایشی شما خراب شود، برای تعمیر یا تعویض آن مشکلی نخواهید داشت.

 

4. به نوع شیر رادیاتور توجه کنید.

نکته دیگری که در راهنمای خرید بهترین رادیاتور گرمایشی باید به آن اشاره کنیم توجه به نوع شیر رادیاتور است. امروزه برای رادیاتور از دو نوع شیر استفاده می شود. دریچه های زاویه دار و دریچه های مستقیم. شیرهای مستقیم رایج ترین نوع شیرهایی هستند که برای گرمایش استفاده می شوند. همانطور که از نام آنها پیداست، مستقیماً از کف یا دیوار به رادیاتور متصل می شوند. شیرهای زاویه دار یا منحنی گزینه جدیدتری هستند.  و زمانی استفاده می شوند که بخواهیم لوله کشی کمتری انجام دهیم و رادیاتور را در مکانی با دسترسی سخت تری قرار دهیم.

 

5. به محل نصب رادیاتور توجه کنید.

اگرچه این موضوع ارتباط مستقیمی با انتخاب بهترین برند رادیاتور ندارد، اما بد نیست از آن آگاه باشید. محل نصب رادیاتورها نیز بسیار مهم است. رادیاتورها معمولاً باید در نزدیکی ورودی سرما، به عنوان مثال، زیر پنجره ها قرار گیرند. اگر لوله کشی خانه شما مخالف این روش است، بهتر است به سراغ رادیاتورهای بزرگتر بروید تا بتوانید گرمای مطبوعی را در فضا ایجاد کنید.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نکات مهم خرید رادیاتور در کرج ، انواع آن و انتخاب بهترین برند رادیاتور متناسب با نیاز خود با شماره 02634115 تماس بگیرید یا به سایت بازار صنعت ساختمان فتوحی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید