صنعت ساختمان

فروش انواع پکیج و رادیاتور در فتوحی

فروش انواع پکیج و رادیاتور رنگی در فتوحی

انواع رادیاتور پکیج

فروش انواع پکیج و رادیاتور در فتوحی شامل رادیاتور پانلی، رادیاتور پره ای و رادیاتور آلومینیومی می باشد که در ادامه به شرح آنها می پردازیم.

 

فروش انواع پکیج و رادیاتور در فتوحی

رادیاتور پانلی

رادیاتورهای پنلی ایرانی پس از ورود به عرصه رادیاتور توانستند جایگاه خود را در بازار پیدا کنند. و به سرعت مخاطبان خود را به خود جذب کنند. این رادیاتورها دارای ویژگی هایی هستند. که به وسیله آنها توانسته اند رضایت مشتریان خود را جلب کنند. این ویژگی ها عبارتند از:

فضای کوچک: این بزرگترین مزیت رادیاتور پانلی بوتان است. که در مقایسه با رادیاتورها بسیار کوچک است.

ایمنی بالا: این رادیاتورها بیش از حد گرم و باعث سوختگی نمی شوند.
تنظیم دما: این رادیاتورها به شما کمک می کنند تا دمای اتاق خود را در حد مطلوب حفظ کنید.

 

فروش انواع پکیج و رادیاتور رنگی در فتوحی

رادیاتور پره ای

این رادیاتور دارای پره های متعددی است. که بسته به نوع رادیاتور این پره ها به سه روش پرس-جوشکاری، اتصال با مهره های چپ و راست و گیره به یکدیگر متصل می شوند. در نوع آلومینیومی می توان حرارت مورد نظر را با توجه به فضای مورد نظر از ترکیب تعداد پره ها محاسبه کرد. به ترکیب چند باله رادیاتور بلوک می گویند.

برخی از ویژگی ها (و خصوصاً مزایای) رادیاتورهای پره آلومینیومی به شرح زیر است:

بار حرارتی بلوک رادیاتور
امکان تعویض باله های آسیب دیده
مقاومت بیشتر آلومینیوم نسبت به فولاد (رادیاتورهای پانلی) در برابر زنگ زدگی

رادیاتور قرنیزی:

سیستم گرمایش قرنیز جایگزین قرنیزهای رایج مورد استفاده در ساختمان های مسکونی، اداری و حتی تجاری شده. و با ظاهر و ابعادی مشابه قرنیز، گرمایش قرنیز را نیز اضافه می کند. اشغال نکردن فضای محیط و اتاق و عدم تاثیرگذاری در چیدمان و دکوراسیون محیط داخلی و بی نیازی از قرنیز محیط داخلی و اتاق ها از مزایای آن است. در رادیاتور قرنیز، پوسته های آلومینیومی مشابه قرنیز تولید می شود. و به دلیل چکش خواری پوشش رنگی، استحکام و سختی آلومینیوم، می توان در پشت این پوسته رادیاتور طولی قرار داد که از آلومینیوم ساخته شده.

 

فروش انواع پکیج و رادیاتور در فتوحی

رادیاتور لوله ای:

این رادیاتور ساده ترین نوع رادیاتور که از لوله های گالوانیزه یا مشکی در سایزهای مختلف تولید ، که احتمالاً به صورت لوله های مارپیچ و یا به صورت موازی (عمودی یا افقی) هستند. که از دو طرف به دو لوله تقسیم می شوند. وصل می شوند، آب گرم از یک طرف وارد و پس از تبادل حرارت از طرف دیگر خارج می شود. از این رادیاتورها برای گرم کردن. مکان های کم اهمیت تر مانند انبارها یا گلخانه ها استفاده می شود. به منظور افزایش سطوح حرارتی این رادیاتور، لوله ها به پره ها متصل می شوند.

رادیاتور حوله ای:

رادیاتور حوله ای شکل خاصی دارد. که برای خشک کردن حوله و لباس در حمام یا کنار استخرها ( حوله خشک کن ) استفاده می شود.

سایت بازار صنعت ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید