دکوراسیون

راهنمای خرید مبل مدرن

خرید مبل مدرن

خرید مبل مدرن

دکوراسیون نقش زیادی در خانه دارد و یکی از اولین چیزهایی است که هنگام ورود به خانه توجه انسان را به خود جلب می کند. سبک و مدل دکوراسیون به کار رفته.  در خانه به نوعی نشان دهنده سلیقه صاحب خانه است.

به همین دلیل افراد سعی می کنند دکوراسیونی را انتخاب کنند. که به بهترین وجه مناسب فضای آنها باشد. از جمله اجزای دکوراسیون می توان به خرید مبل مدرن اشاره کرد. مبلمان از قدیم الایام در زندگی بشر بوده و با گذشت زمان با تغییراتی که در ظاهر و طراحی خود ایجاد کرده.  جایگاه خود را در زندگی افراد حفظ کرده است. و افراد سعی می کنند از مبلمان مدرن و ساده و راحت در خانه خود استفاده کنند زیرا به زیبایی خانه می افزاید و مکانی برای استراحت و آرامش ایجاد می کند.

امروزه مبلمان مدرن به یکی از وسایل ضروری و مکمل منازل تبدیل و تقریباً در هر خانه ای شاهد یک مبل خواهیم بود. اما از آنجایی که مبلمان از انواع مختلفی تشکیل و همچنین سبک های مختلفی در خانه ها حاکم است، لازم است قبل از خرید و چیدمان مبلمان مدرن یک سری نکات را بدانید و بر اساس آن خرید کنید.

 

مبل از گذشته تا امروز

مبلمان مدرن از گذشته در زندگی مردم وجود داشته است. در اواخر قرن نوزدهم وارد خانه های انسان و به دلیل فرم کاربردی و راحت خود تا به امروز جایگاه خود را حفظ کرده. و هنوز هم طرفدار آن است. تعداد زیادی مبلمان مدرن به دلیل شکل و ظاهری ساده و راحت برای اتاق نشیمن و جلوی تلویزیون بسیار مناسب است. زیرا افراد زمان زیادی را در این مکان ها می گذرانند، بنابراین به مکانی برای استراحت و مبلمان مدرن نیاز دارند. این نیاز را به خوبی برآورده می کند. آنها انجام می دهند.

همانطور که گفته شد. مبلمان مدرن به دلیل ظاهر و طراحی ساده و با حداقل تزیینات و همچنین اندازه های مناسب فضای کمی در خانه اشغال می کنند. و برای خانه های کوچک بسیار مناسب هستند. همچنین می توانید از مبلمان مدرن در استفاده از آن در اتاق ها استفاده کنید. زیرا با طراحی های بسیار ساده و زیبای خود فضای بسیار کمی را اشغال می کند. و اتاق را به هم ریخته و نامرتب نشان نمی دهد. اما قبل از خرید مبل مدرن باید به چند نکته بسیار مهم توجه کنید. سپس اقدام به خرید مبل کنید.

 

سبک مبل

مهمترین چیز در خرید مبل این است که سبک دکوراسیون منزل خود را بدانید. سبک خانه نشان دهنده نوع مبلمان خواهد بود، مثلا اگر خانه ای با دکوراسیون ساده، مینیمال و آرام دارید، مبل مدرن بهترین گزینه خواهد بود و اگر خانه ای با دکوراسیون سنتی دارید، مبلمان سلطنتی مناسب ، همچنین در هنگام خرید به نوع و رنگ پارچه توجه کنید. پارچه هایی با طرح های شلوغ برای سبک های معاصر و پارچه هایی با رنگ های ساده و طرح های تک برای استایل های مدرن مناسب هستند.

قبل از خرید مبل مدرن باید فضایی را که مبل در آن استفاده می شود مشخص کنید. سپس اقدام به خرید کنید. به عنوان مثال، اگر قصد خرید برای اتاق نشیمن دارید، بهتر است.  از یک مبل مدرن با طرح های ساده و راحت تر استفاده کنید. که راحت باشد و ظاهر شیک خود را حفظ کند. اما اگر فقط برای نشستن است و عادت دارید روی مبل دراز بکشید، توجه داشته باشید که مبل مدرن با دسته های کوتاهتر انتخاب کنید.  تا راحت تر دراز بکشید، زیرا یک مبل مدرن با دسته های بلند یا دسته های چوبی و فلزی نمی توان این کار را انجام  داد.

 

خرید مبل مدرن

پارچه مبل مدرن

پارچه مبل مدرن یکی از نکات مهم قبل از خرید مبل مدرن است. از آنجایی که جنس پارچه نقش بسیار پر رنگی در راحتی مبل مدرن دارد، بنابراین انواع پارچه را معرفی می کنیم و با توجه به سلیقه و کارایی آنها انتخاب می کنیم. چرم، کتان، نانو و پنبه است. پارچه‌های پشمی بسیار گرم هستند. مبل‌های چرمی مدرن بادوام هستند. و تمیز کردن آنها راحت‌تر است. مبل‌های کتان مدرن که از الیاف گیاهی ساخته شده‌اند. مقاومت خوبی در برابر لکه دارند. و به راحتی شسته می‌شوند. اما به سرعت چروک می‌شوند.

مبل مدرن نانو که یکی از جدیدترین انواع پارچه برای مبل های مدرن است و مقاومت بالایی در برابر لکه و آب دارد. و در نهایت مبل نخی مدرن که بسیار راحت و نرم است اما خیلی زود کثیف و چروک می شود.  در هر صورت برای خرید مبل مدرن به نوع و جنس پارچه به کار رفته در آن توجه کنید.  و با توجه به بودجه خود بهترین پارچه را با کیفیت انتخاب کنید.

انواع مبل های مدرن که امروزه در بازارهای جهانی با نام های آشنا به فروش می رسند مبل مدرن چسترفیلد، مبل مدرن لاوسون، مبل مدرن ال، مبل مدرن توگو، مبل تختخواب شو مدرن و… هستند که هر کدام از این مبل ها در کنار زیبایی و راحتی ، کارکردهای خاص خود را دارند و به عنوان معروف ترین انواع مبل های مدرن شناخته می شوند. در ایران و خانه های ایرانی از مبل مدرن ال، تخت شو و چسترفیلد بسیار استفاده می شود. محبوب ترین مبلمان مدرن در بین ایرانیان است. بنابراین قبل از خرید مبل مدرن، بودجه، نوع دکوراسیون و محل قرارگیری کالا را در نظر بگیرید. به کاربرد، پارچه و رنگ آن دقت کنید سپس مبل مدرن را انتخاب و خریداری کنید.

سایت بازار صنعت ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید