معرفی محصول

چگونه بهترین علم دوش را برای خانه ی خود انتخاب کنیم

علم دوش قابل تنظیم

بهترین علم دوش

در حالی که گزینه‌های علم دوش مدرن می‌توانند بسیار زیاد باشند، تشخیص اینکه کدام ویژگی‌ها – مانند قیمت، سبک و صرفه‌جویی در انرژی – برای شما مهم‌تر هستند، می‌تواند به محدود کردن انتخاب شما کمک کند. برای تسریع در جستجوی خود، این لیست از  انواع بهترین علم دوش ها را در این وبلاگ بررسی میکنیم.

1. سر دوش سقفی

سر دوش سقفی

اگر به دنبال تبدیل حمام خود به یک واحه آبگرم مانند هستید، سر دوش سقفی جریان آب گرم و با نمایی جذاب را ایجاد می کند. هر جا که ایستاده اید یک دوش آب گرم فراوان به شما می دهد. و در مورد سر دوش، به جرات می توان گفت که سه سر دوش همیشه بهتر از یک سر دوش است. این سر دوش سقفی شیک و با قابلیت نصب آسان دارای سه نازل قابل تنظیم است که آب را با الگوی موجی منحصربفرد ایجاد میکند.  و در عین استفاده کمتر، احساس آب بیشتر را ایجاد می‌کند. سر دوش کروم  را می توان به سرعت و به راحتی و بدون نیاز به ابزار خاصی نصب کرد، بنابراین یک گزینه عالی برای یک پروژه شیک است.

2. علم دوش توکار

علم دوش

برای حمامی که الهام گرفته از طبیعت است.  بدون اینکه خیلی از حالت کلاسیک دور شود، یک علم دوش توکار را در نظر بگیرید. به خاطر داشته باشید که این طرح ها اغلب به لوله کشی خاصی نیاز دارند، بنابراین مطمئن شوید که لوله کشی شما با نیازهای سر دوش مطابقت دارد. یک گزینه ممتاز مانند علم دوش توکار را امتحان کنید. روکش آینه مانند عنصری از تجمل را اضافه می کند و در هر دکوری به خوبی کار می کند. به علاوه در مقایسه با واحدهای مشابه، حدود 45 درصد آب کمتری مصرف می‌کند، بدون اینکه فشار یا پوشش آب کاهش یابد.

3. ارتفاع قابل تنظیم سر دوش

علم دوش قابل تنظیم

شاید این اولین چیزی نباشد که به آن فکر می کنید، اما قد اعضای خانواده ما می تواند بر انتخاب علم دوش شما تأثیر بگذارد، به خصوص اگر تفاوت قابل توجهی بین بلندقدترین و کوتاه ترین اعضای خانواده وجود داشته باشد. اگر اینطور است، یک علم دوش قابل تنظیم تضمین می کند که همه تجربه دوش راحت را دارند.دارای یک سر دوش دستی داخلی است. بعلاوه، از قبل لوله کشی شده است، به این معنی که برای جا دادن آن در فضای موجود خود نیازی به انجام کارهای بازسازی نخواهید داشت. اگر از فضای اضافی برای لوازم استقبال می کنید، یک واحد علم دوش را انتخاب کنید که شامل یک ظرف صابون یا قفسه داخلی باشد.

4. سر دوش توکار

سر دوش خاص

گاهی اوقات شما نیاز به جزئیات چشم نواز، حتی در حمام دارید. از این گذشته، دوش علاوه بر مکمل سایر وسایل حمام شما باید یک پناهگاه باشد. ما طرفداران این سر دوش کروم با قابلیت نصب آسان اجزای دوش و طراحی منحصر به فرد و غیرمنتظره آن با سه دهانه هستیم که بیشتر شبیه یک چراغ روشنایی طراح است.  تا چیزی که در حمام پیدا کنید. وان حمام و شیر دوش طلایی برس دار به ویژه در فضایی خوش حالت که در سطوح مشکی تجهیز شده است، به خوبی کار می کند. اگر می‌خواهید به یک پایه دیواری با، سر دوش و دارای طراحی منحنی فوق‌العاده عجیب و غریب است.

5. طرح های علم دوش دستی

طرح های علم دوش دستی

این سبک برای صاحبان حیوانات خانگی، خانواده هایی با فرزندان کوچک و یا افراد دارای معلولیت عالی است. انعطاف‌پذیری افزوده شده برای هدایت جریان آب به جایی که باید برود ، علم دوش دستی براق و قدرتمند است. و فناوری اختصاصی دوش  آن، آب را به شکل موجی هدایت می‌کند و یک اسپری خیساندنی قابل توجه را تشکیل می‌دهد. ما انواع مختلفی از بهترین ترکیب‌های ترکیبی سر دوش و دستی را برای آسان‌تر کردن کارهای روزمره در خانه ایجاد می‌کنیم.

6. سر دوش با جریان آب کم

طبق EPA یک دوش طولانی می تواند 2.5 گالن آب در دقیقه تولید کند. اگر می خواهید در مصرف آب صرفه جویی کنید، یک سر دوش با جریان کم را در نظر بگیرید. دارای نه گزینه توربوماساژ قابل تنظیم است که از یک جریان سوزنی کوچک (و در عین حال قدرتمند) تا یک جت قوی تر را شامل می شود.

بهتر از همه، سر دوش دارای گواهی است. برای به دست آوردن برچسب EPA، یک سر دوش نباید بیش از دو گالن آب در دقیقه استفاده کند و تجربه دوش گرفتن برابر یا بهتر از سر دوش های معمولی موجود در بازار را ارائه دهد. مدل‌های دارای گواهی به دلیل مصرف کمتر آب، حتی می‌توانند در قبض آب شما نیز صرفه‌جویی کنند.

سایر توضیحات

انتخاب های بی پایانی در مورد انواع علم دوش و سر دوش وجود دارد. علاوه بر انواع سر دوش های ذکر شده در بالا، می توانید بر اساس رنگ (نیکل، کروم و مشکی از محبوب ترین آنها هستند) یا بر اساس برند، قیمت یا رتبه بندی خرید کنید. سر دوش توصیه شده برای حمام شما واقعاً به آنچه برای شما مهم است بستگی دارد، صرفه جویی در هزینه یا انرژی، یا افزودن سبک به دوش شما. هنگامی که در مورد بهترین سر دوش برای حمام خود تصمیم گرفتید، نحوه اتصال صحیح سر دوش را با راهنمای ما بیاموزید.

بازار صنعت ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید