صنعت ساختمان

توالت های بدون لبه

توالت های بدون لبه

این همه هیاهو در مورد توالت های بدون لبه چیست؟

توالت های بدون لبه

با افزایش محبوبیت توالت‌های بدون لبه ، اغلب از ما می‌پرسند که دقیقاً چه تفاوت‌هایی در مقایسه با فناوری سنتی توالت‌ها، با نام مستعار طرح “لبه جعبه ای” که برای چندین دهه در حمام‌های استرالیایی استاندارد بوده است، چیست.

در بحث طراحی حمام این ماه، هر آنچه را که باید در مورد توالت های بدون لبه بدانید را بررسی می کنیم. توالت فرنگی ریملس دقیقا چیست؟ مزایای نصب توالت فرنگی ریملس چیست و البته آیا واقعاً انتخاب بهتری هستند؟

توالت فرنگی بدون حاشیه چیست؟

بدون لبه اصطلاحی است که برای توصیف آخرین فناوری فلاشینگ در توالت هایی که «رینگ» به معنای واقعی کلمه برداشته شده است، استفاده می شود. این با سبک سنتی “باکس ریم” که در حاشیه بالای کاسه توالت قرار می گیرد تا آب شستشو را به طور مساوی و در یک حرکت رو به پایین توزیع کند، متفاوت است.

از طرف دیگر، یک توالت بدون لبه در واقع کل کاسه را در معرض لبه بالایی قرار می دهد و آب را در یک حرکت گردابی به اطراف کاسه توالت از سمت عقب می راند تا به همان نتیجه برسد.

آیا توالت های بدون حاشیه در واقع بهتر هستند؟

علاوه بر تبدیل شدن به استاندارد جدید فناوری توالت با بسیاری از تولیدکنندگان که طراحی رینگ جعبه را در گذشته ترک کرده اند، پاسخ کوتاه این است که بله. بهتر است به شرطی که کارایی و کارایی فلاش به خوبی طراحی شده باشد، اما ما کمی بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت. بعد.

آیا توالت های بدون حاشیه بهداشتی تر هستند؟

مزیت واضح طراحی توالت بدون حاشیه این است که قطعا انتخاب بهداشتی تری است. برداشتن لبه به این معنی است که کل کاسه توالت برخلاف طرح لبه جعبه در معرض دید قرار می‌گیرد که منطقه‌ای را ایجاد می‌کند که دسترسی به آن دشوار است، جایی که باکتری‌ها و کثیفی‌ها می‌توانند بدون تمیز کردن متمرکز ظاهر شوند.

آیا توالت های ریملس آب بیشتری مصرف می کنند یا کمتر؟

این به اثربخشی طراحی فردی بستگی دارد، بنابراین می‌بینید که توالت‌های بدون لبه دارای طیف وسیعی از کارایی هستند، مانند توالت‌های لبه‌دار سنتی. اگر شما یک توالت بدون حاشیه را برای جایگزینی سوئیت موجود خود انتخاب می کنید، قطعاً توصیه می کنیم راه حلی کارآمدتر از راه اندازی فعلی خود پیدا کنید. در استرالیا رتبه بندی ستاره WELS بهترین شاخص برای بهره وری آب است. و شما می توانید دقیقاً از طریق این سیستم استاندارد بدانید که در هر شستشو چقدر آب مصرف می شود.

آیا توالت های ریملس هزینه بیشتری دارند؟

توالت های بدون حاشیه با هر قیمتی در دسترس هستند تا با نیازهای پروژه خاص شما مطابقت داشته باشند، اما پاسخ کلی منفی است. شما می‌توانید با همان قیمتی که از لبه‌های جعبه‌ای سنتی انتظار دارید، یک توالت بدون بدون لبه تهیه کنید. بنابراین اگر به دنبال ارتقاء توالت فرنگی خود هستید، قیمت یک عامل تأثیرگذار نیست.

آیا طرح های توالت بدون حاشیه بسیار متنوع است؟

آره! توالت‌های بدون حاشیه در انواع مختلفی از سبک‌های طراحی موجود هستند. به این معنی که شما می‌توانید به راحتی چیزی متناسب با زیبایی شناسی مورد نظر خود پیدا کنید. توالت‌های بدون حاشیه نیز در انواع پیکربندی‌ها موجود هستند، از سوئیت استاندارد بازگشت به دیوار گرفته تا توالت‌های دیواری و گزینه‌های دیوار آویزان که در آن مخزن پشت دیوار پنهان می‌شود.

طراحی توالت فرنگی ریملس چه مضراتی دارد؟

ملاحظات عمده ای که باید در مورد فناوری توالت بدون بدون لبه از آن آگاه باشید، اثربخشی فلاش در رابطه با نحوه تمیز کردن کاسه و امکان پاشیدن آب اکنون که لبه آن برداشته شده است است. در حالی که توالت‌های استرالیایی باید آزمایش‌های خاصی از جمله پاشیدن آب را پشت سر بگذارند. نفی نیاز به اتکا به فلاش دوم قطعاً چیزی است که باید به آن توجه کرد. بنابراین دیدن نمایشی از نحوه سیفون توالت مکانی عالی برای شروع است.

دیدگاهتان را بنویسید